Meget filosofisk indlæg fra Hr. Emil Uden Arme Sivertsen

Idag har vi en gæst. Han hedder Emil! Han er kommet helt fra Amerika hvor det hele skulle være så stort så stort! Han har taget en gave med, den hedder selvretfærdighed, og den vil han give til alle jer derude. Ej det er bare for sjov, hoho! Der kommer ingen rar onkel ved navn Emil fra det store Amerika og giver os en ordentlig portion selvretfærdighed, derfor må vi nøjes uden, og spare lidt på selvretfærdigheden. Desværre folkens.
Gak og løjer.
Jeg har tegnet et sjovt billede hvis man er til sådan noget, men for at det hele ikke går op i har og briller, har jeg tegnet en hemmeligt (og alle elsker jo hemmelighedder) idé ind i det, for jeg syntes at det lød klogt inde i mit hoved. For at indlæget ikke skal blive for kort finder jeg på et digt i sidste sekundt, du kan stoppe med at læse nu hvis du syntes det allerede er for langt.

Papir
Klips
Hvis det ikke er ødelagt
ødelæg det
for vi har papirklips
klips og papir
gemt i vor øjne
indsæt mønt
og vi vil klipse din sjæl.

Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag