Hawypottah

Dette indlæg kommer ikke til at handle om Harry Potter, derimod om Hawypottah. Ej, det er bare for sjov.
Idag har jeg forberedt den første flaske 1,5L hjemmebrygget æblecider! Jeg havde for lidt over en måned siden forberedt nogle liter æblecider, og siden der er flere måder at lave cider på, vil jeg forsøge mig siden det er allerførste gang jeg prøver sådan noget. Regner også med at jeg vil lave guide her på bloggen hvis nogle er interesserede..! Men altså jeg har sat nogle flasker cider til side, og idag har jeg taget en af flaskerne af, hældt gæret fra, og smudset en masse flydende og fast sukker i det, og derefter sat det til side igen hvor at det skal stå en dag eller to. Når det har stået der skulle gærsmagen være forsvundet og klar til at drikke! Det glæder jeg mig til, for så skal min fætter da lige smage noget- han kommer nemmerlig på besøg på onsdag!

Bonus: Lagde de mærke til cider ordspillende?

Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag